HWBezorgt.nl is een initiatief van Esrocom B.V., Het bruist en Nivcom
De administratieve afwikkeling verloopt via Esrocom B.V.
Alle bestellingen worden per e-mail verstuurd aan de opgegeven mailadressen.
Vermelding op de website is gratis, er gelden geen abonnementskosten of eenmalige setuptarieven.
Tijdens de sluitingsperiode, opgelegd door de overheid, ontvangt elke ondernemer een kickback van het totale resultaat van hwbezorgt.nl.
In de periode gedurende 3 maanden na de heropeningsdatum geldt dezelfde kickbackregeling.
De hoogte van deze kickback is 100% van de nettowinst van hwbezorgt.nl.
De kickback wordt naar rato aan alle leden over hun omzet terugbetaald.
Wekelijkse uitbetaling van de omzet naar deelnemers (minus 5% fee en € 0,35 aan betalingsverkeer per bestelling)
Elke uitbetaling wordt vergezeld door een creditfactuur en een detail-overzicht van alle bestellingen.
De kickback wordt maandelijks uitgekeerd, voorzien van een creditfactuur.
hwbezorgt.nl vraagt GEEN exclusiviteit, ook via andere kanalen mag er worden besteld.
De fee wordt berekend over de gehele orderwaarde (incl bezorg- afhaalkostenkosten)
Door de klant aangevraagde facturen worden door door de deelnemer zelf verstuurd.
Reclamaties, garantieclaims van klanten worden door de deelnemer in behandeling genomen en opgelost.
Retourbetalingen, uit te voeren door hwbezorgt.nl, kunnen worden aangevraagd door een e-mail te sturen aan administratie@hwbezorgt.nl met daarin het verzoek tot terugbetaling onder vermelding van het ordernummer.
Het telefoonnummer HWBezorgt.nl is niet bereikbaar voor klanten. Klanten nemen altijd contact op met de deelnemer.
HWBezorgt is wel bereikbaar voor deelnemers op het geheime nummer: 0186 – 20 30 26
Tot slot: elke deelnemer vermeldt hwbezorgt.nl of de eigen bestelpagina op hwbezorgt.nl (bijvoorbeeld https://www.hwbezorgt.nl/nieuw/mijnbestelpagina) op social media posts.
Leave A Comment